İstanbul - Zincirlikuyu İSOV Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
348 / 1843
226,5164
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 226.5164 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 233.1009 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 245.1112 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2025
Harita-Tapu-Kadastro Alanı
İngilizce
30
464 / 2561
171,4353
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 211.3841 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 171.4353 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 185.3376 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024
İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
386 / 1955
266,7674
% 51,32
% 19,06
2024
Harita-Tapu-Kadastro Alanı
İngilizce
30
416 / 2091
251,9894
% 58,44
% 19,71
2023
İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
342 / 1933
265,4430
% 52,40
2023
Harita-Tapu-Kadastro Alanı
İngilizce
30
393 / 2154
242,5200
% 63,27
2022
İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
345 / 1844
260,4721
% 54,35
341,8097
% 22,61
2022
Harita-Tapu-Kadastro Alanı
İngilizce
360 / 1924
254,3015
% 57,76
330,9863
% 25,68
2021
İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
343 / 1848
228,3752
% 65,71
314,4010
% 22,81
2021
Harita-Tapu-Kadastro Alanı
İngilizce
361 / 1935
220,7285
% 72,39
318,2388
% 21,74
2020
İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
271 / 1433
% 38,06
% 18,60
2020
Harita-Tapu-Kadastro Alanı
İngilizce
272 / 1438
% 38,30
% 17,13
2019
İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
220 / 1260
% 43,24
% 13,24
2019
Harita-Tapu-Kadastro Alanı
İngilizce
231 / 1310
% 46,59
% 22,65
Öğretim Süresi :
4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Yok
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.