Adana - Türk Tekstil Vakfı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri

Yıl Alan
Dil
Kontenjan İl Sırası
Ülke Sırası
Taban Puan
Yüzdelik Dilim
Tavan Puan
Yüzdelik Dilim
2025 Tekstil Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 55 / 2936 152,1478
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 152.1478 oldu ve 14 kontenjan boş kaldı.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 152.4522 oldu. 15 kontenjan boş kaldı.
2. nakil tercihleri öncesinde 15 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 189.767 oldu ve 13 kontenjan boş kaldı.
2025 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
30 53 / 2709 164,7382
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 192.9359 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 283.7012 oldu. 1 kontenjan boş kaldı.
2. nakil tercihleri öncesinde 1 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 164.7382 oldu ve 2 kontenjan boş kaldı.
2024 Tekstil Teknolojisi Alanı
İngilizce
52 / 2577 208,1753
% 85,77

% 61,09
2024 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
48 / 2383 227,4872
% 72,88

% 36,06
2022 Tekstil Teknolojisi Alanı
İngilizce
51 / 2398 214,2062
% 83,91
333,1147
% 25,05
2022 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
46 / 2198 234,0893
% 70,28
327,5022
% 26,74
2021 Tekstil Teknolojisi Alanı
İngilizce
39 / 2286 179,0542
% 98,04
298,9696
% 27,48
2021 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
38 / 2230 187,1911
% 95,82
263,2284
% 42,08
2020 Tekstil Teknolojisi Alanı
İngilizce
39 / 2077
% 88,87

% 37,25
2020 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
36 / 2052
% 79,81

% 47,11
2019 Tekstil Teknolojisi Alanı
İngilizce
37 / 1734
% 99,43

% 36,71
2019 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
36 / 1721
% 97,99

% 38,55
Öğretim Süresi : 4 yıl Kız Pansiyonu : Var (1)
Öğretim Şekli : Kız/Erkek Erkek Pansiyonu : Var (2)

* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.