Samsun - Tıbbi Cihaz Teknolojileri Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
60
40 / 2291
187,0300
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 215.8569 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 210.1573 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 187.03 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2025
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
29 / 1651
259,6994
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 278.2124 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 301.1961 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri öncesinde 1 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 259.6994 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
35 / 2032
258,0072
% 55,41
% 28,89
2024
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 / 1615
306,7492
% 36,36
% 16,57
2023
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
60
37 / 1853
273,3590
% 49,14
2023
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
31 / 1543
312,7830
% 35,67
2022
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
31 / 1767
267,0546
% 50,93
338,2731
% 23,58
2022
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
25 / 1388
306,7195
% 33,73
372,5718
% 15,22
2021
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
23 / 1684
240,7045
% 56,00
319,1216
% 21,50
2021
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
19 / 1167
295,9513
% 28,51
353,5081
% 13,47
2020
Makine Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
20 / 1236
% 30,53
% 15,36
2020
Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
18 / 1049
% 23,11
% 12,68
2019
Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
16 / 956
% 25,84
% 17,86
2019
Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
17 / 1078
% 33,06
% 17,92
Öğretim Süresi :
4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Yok
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.