Erzurum - Sultan Abdulhamid Raylı Sistemler Teknolojisi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri

Yıl Alan
Dil
Kontenjan İl Sırası
Ülke Sırası
Taban Puan
Yüzdelik Dilim
Tavan Puan
Yüzdelik Dilim
2025 Ulaştırma Hizmetleri Alanı
İngilizce
30 23 / 2103 200,2616
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 206.6404 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 205.7037 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan 200.2616 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2025 Raylı Sistemler Teknolojisi Alanı
İngilizce
60 18 / 1887 221,3824
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 221.3824 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 251.5654 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri öncesinde 1 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 278.6775 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024 Ulaştırma Hizmetleri Alanı
İngilizce
23 / 2331 232,3556
% 69,73

% 31,61
2024 Raylı Sistemler Teknolojisi Alanı
İngilizce
21 / 2148 246,6139
% 61,31

% 23,34
2023 Ulaştırma Hizmetleri Alanı
İngilizce
30 21 / 2064 251,0410
% 58,95
2023 Raylı Sistemler Teknolojisi Alanı
İngilizce
60 20 / 2061 251,1320
% 58,91
2022 Ulaştırma Hizmetleri Alanı
İngilizce
21 / 1910 255,4494
% 57,13
348,3321
% 20,90
2022 Raylı Sistemler Teknolojisi Alanı
İngilizce
17 / 1655 277,2953
% 45,92
346,5553
% 21,36
2021 Ulaştırma Hizmetleri Alanı
İngilizce
19 / 1798 231,5239
% 63,09
307,4449
% 24,82
2021 Raylı Sistemler Teknolojisi Alanı
İngilizce
16 / 1539 252,1983
% 48,29
347,9449
% 14,63
2020 Raylı Sistemler Teknolojisi Alanı
İngilizce
14 / 1259
% 31,45

% 15,08
2019 Raylı Sistemler Teknolojisi Alanı
İngilizce
12 / 1125
% 35,73

% 15,66
Öğretim Süresi : 4 yıl Kız Pansiyonu : Yok
Öğretim Şekli : Kız/Erkek Erkek Pansiyonu : Yok

* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.