Erzurum - Sultan Abdulhamid Raylı Sistemler Teknolojisi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
Ulaştırma Hizmetleri Alanı
İngilizce
30
23 / 2103
200,2616
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 206.6404 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 205.7037 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 200.2616 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2025
Raylı Sistemler Teknolojisi Alanı
İngilizce
60
18 / 1887
221,3824
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 221.3824 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 251.5654 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri öncesinde 1 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 278.6775 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024
Ulaştırma Hizmetleri Alanı
İngilizce
23 / 2331
232,3556
% 69,73
% 31,61
2024
Raylı Sistemler Teknolojisi Alanı
İngilizce
21 / 2148
246,6139
% 61,31
% 23,34
2023
Ulaştırma Hizmetleri Alanı
İngilizce
30
21 / 2064
251,0410
% 58,95
2023
Raylı Sistemler Teknolojisi Alanı
İngilizce
60
20 / 2061
251,1320
% 58,91
2022
Ulaştırma Hizmetleri Alanı
İngilizce
21 / 1910
255,4494
% 57,13
348,3321
% 20,90
2022
Raylı Sistemler Teknolojisi Alanı
İngilizce
17 / 1655
277,2953
% 45,92
346,5553
% 21,36
2021
Ulaştırma Hizmetleri Alanı
İngilizce
19 / 1798
231,5239
% 63,09
307,4449
% 24,82
2021
Raylı Sistemler Teknolojisi Alanı
İngilizce
16 / 1539
252,1983
% 48,29
347,9449
% 14,63
2020
Raylı Sistemler Teknolojisi Alanı
İngilizce
14 / 1259
% 31,45
% 15,08
2019
Raylı Sistemler Teknolojisi Alanı
İngilizce
12 / 1125
% 35,73
% 15,66
Öğretim Süresi :
4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Yok
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.