İstanbul - Pendik Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri

Yıl Alan
Dil
Kontenjan İl Sırası
Ülke Sırası
Taban Puan
Yüzdelik Dilim
Tavan Puan
Yüzdelik Dilim
2025 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
30 328 / 1725 244,9071
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 256.2705 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 263.936 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan 244.9071 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2025 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 356 / 1881 222,4079
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 246.8344 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 243.5101 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan 222.4079 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
337 / 1685 295,7567
% 4,00

% 18,13
2024 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 349 / 1743 288,6416
% 42,50

% 28,57
2023 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
30 301 / 1670 294,3410
% 41,54
2023 ElektrikElektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 311 / 1733 285,8280
% 44,45
2022 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
298 / 1575 284,7201
% 42,53
355,4241
% 19,14
2022 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
306 / 1632 279,0488
% 45,09
339,0094
% 23,38
2021 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
288 / 1548 251,6612
% 48,62
327,9387
% 19,23
2021 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
298 / 1654 243,0893
% 54,27
315,8050
% 22,40
2020 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
264 / 1409
% 37,46

% 17,32
2020 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
253 / 1330
% 34,06

% 18,83
2019 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
215 / 1234
% 41,82

% 24,28
2019 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
200 / 1146
% 36,67

% 13,65
Öğretim Süresi : 4 yıl Kız Pansiyonu : Yok
Öğretim Şekli : Kız/Erkek Erkek Pansiyonu : Yok

* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.