Muğla Şehit Ziya İlhan Dağdaş Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri

Yıl Alan
Dil
Kontenjan İl Sırası
Ülke Sırası
Taban Puan
Yüzdelik Dilim
Tavan Puan
Yüzdelik Dilim
2025 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
30 21 / 2013 208,5840
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 208.584 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 350.0968 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve tüm kontenjan doldu.
2025 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 22 / 2044 206,1271
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 235.3532 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 206.1271 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve tüm kontenjan doldu.
2024 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
27 / 2315 233,0398
% 69,30

% 14,08
2024 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
21 / 2116 249,3845
% 59,80

% 9,27
2023 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
30 24 / 2435 215,6350
% 79,56
2023 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 22 / 2358 222,1530
% 75,30
2022 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
20 / 2435 209,0392
% 87,25
354,5869
% 19,34
2022 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
17 / 2097 241,7305
% 65,31
349,1002
% 20,69
2021 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
21 / 2241 185,8621
% 96,27
292,3104
% 29,77
2021 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
15 / 1792 231,7126
% 62,93
310,5683
% 23,90
2020 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
16 / 1608
% 45,97

% 8,21
2019 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
13 / 1402
% 53,13

% 16,15
Öğretim Süresi : 4 yıl Kız Pansiyonu : Yok
Öğretim Şekli : Kız/Erkek Erkek Pansiyonu : Yok

* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.