Mersin - Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri

Yıl Alan
Dil
Kontenjan İl Sırası
Ülke Sırası
Taban Puan
Yüzdelik Dilim
Tavan Puan
Yüzdelik Dilim
2025 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 35 / 2055 205,2517
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 205.2517 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 233.7445 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve tüm kontenjan doldu.
2025 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 33 / 2005 209,3270
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 232.7802 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan 209.327 oldu ve 1 kontenjan boş kaldı.
2025 Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
30 46 / 2355 183,0567
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 206.0831 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 183.0567 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan 185.4368 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
59 / 2522 213,5978
% 82,17

% 34,91
2024 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
50 / 2353 230,5701
% 70,88

% 29,83
2024 Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
52 / 2381 227,6977
% 72,75

% 29,82
2023 Kimya Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 56 / 2803 181,6950
% 97,06
2022 Kimya Teknolojisi Alanı
İngilizce
51 / 2609 187,7349
% 96,92
321,1466
% 28,77
2021 Kimya Teknolojisi Alanı
İngilizce
47 / 2206 189,4005
% 94,96
262,0557
% 42,70
2020 Kimya Teknolojisi Alanı
İngilizce
37 / 2053
% 80,21

% 35,85
2019 Kimya Teknolojisi Alanı
İngilizce
31 / 1729
% 98,97

% 60,91
Öğretim Süresi : 4 yıl Kız Pansiyonu : Yok
Öğretim Şekli : Kız/Erkek Erkek Pansiyonu : Yok

* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.