Mersin - Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
35 / 2055
205,2517
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 205.2517 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 233.7445 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve tüm kontenjan doldu.
2025
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
33 / 2005
209,3270
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 232.7802 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 209.327 oldu ve 1 kontenjan boş kaldı.
2025
Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
30
46 / 2355
183,0567
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 206.0831 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 183.0567 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 185.4368 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
59 / 2522
213,5978
% 82,17
% 34,91
2024
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
50 / 2353
230,5701
% 70,88
% 29,83
2024
Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
52 / 2381
227,6977
% 72,75
% 29,82
2023
Kimya Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
56 / 2803
181,6950
% 97,06
2022
Kimya Teknolojisi Alanı
İngilizce
51 / 2609
187,7349
% 96,92
321,1466
% 28,77
2021
Kimya Teknolojisi Alanı
İngilizce
47 / 2206
189,4005
% 94,96
262,0557
% 42,70
2020
Kimya Teknolojisi Alanı
İngilizce
37 / 2053
% 80,21
% 35,85
2019
Kimya Teknolojisi Alanı
İngilizce
31 / 1729
% 98,97
% 60,91
Öğretim Süresi :
4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Yok
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.