Bursa - M. Kemal Coşkunöz Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri

Yıl Alan
Dil
Kontenjan İl Sırası
Ülke Sırası
Taban Puan
Yüzdelik Dilim
Tavan Puan
Yüzdelik Dilim
2025 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 40 / 862 377,9048
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 377.9048 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan 388.7643 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2025 Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Alanı
İngilizce
30 47 / 1088 351,1063
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 351.1063 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 384.2792 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan 374.3943 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
38 / 928 389,1684
% 15,41

% 10,16
2024 Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Alanı
İngilizce
45 / 1057 374,5729
% 18,55

% 9,50
2023 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 39 / 983 385,5640
% 18,03
2023 Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Alanı
İngilizce
30 43 / 1127 371,2080
% 20,95
2022 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
38 / 1022 349,3542
% 20,62
374,3617
% 14,84
2022 Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Alanı
İngilizce
39 / 1094 342,0619
% 22,54
386,6461
% 12,36
2021 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
37 / 1203 291,7440
% 29,96
348,1394
% 14,59
2021 Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Alanı
İngilizce
36 / 1126 302,5351
% 26,35
371,4921
% 10,06
2020 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
34 / 1075
% 24,09

% 13,68
2020 Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Alanı
İngilizce
33 / 1031
% 22,08

% 10,65
2019 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
25 / 994
% 27,87

% 14,79
2019 Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Alanı
İngilizce
24 / 968
% 26,50

% 8,50
Öğretim Süresi : 4 yıl Kız Pansiyonu : Yok
Öğretim Şekli : Kız/Erkek Erkek Pansiyonu : Yok

* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.