Bursa - M. Kemal Coşkunöz Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
40 / 862
377,9048
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 377.9048 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 388.7643 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2025
Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Alanı
İngilizce
30
47 / 1088
351,1063
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 351.1063 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 384.2792 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 374.3943 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
38 / 928
389,1684
% 15,41
% 10,16
2024
Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Alanı
İngilizce
45 / 1057
374,5729
% 18,55
% 9,50
2023
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
39 / 983
385,5640
% 18,03
2023
Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Alanı
İngilizce
30
43 / 1127
371,2080
% 20,95
2022
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
38 / 1022
349,3542
% 20,62
374,3617
% 14,84
2022
Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Alanı
İngilizce
39 / 1094
342,0619
% 22,54
386,6461
% 12,36
2021
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
37 / 1203
291,7440
% 29,96
348,1394
% 14,59
2021
Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Alanı
İngilizce
36 / 1126
302,5351
% 26,35
371,4921
% 10,06
2020
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
34 / 1075
% 24,09
% 13,68
2020
Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Alanı
İngilizce
33 / 1031
% 22,08
% 10,65
2019
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
25 / 994
% 27,87
% 14,79
2019
Biyomedikal Cihaz Teknolojileri Alanı
İngilizce
24 / 968
% 26,50
% 8,50
Öğretim Süresi :
4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Yok
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.