Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
30
20 / 1898
220,3346
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 229.1797 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 220.3346 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve tüm kontenjan doldu.
2025
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
30
19 / 1723
245,2863
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 247.124 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 266.529 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 245.2863 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024
Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
22 / 2252
238,7735
% 65,80
% 32,36
2024
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
18 / 2078
253,4570
% 57,69
% 28,98
2023
Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
30
24 / 2341
223,6030
% 74,38
2023
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
30
23 / 2151
242,8020
% 63,13
2022
Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
24 / 2560
194,5141
% 94,71
276,2467
% 46,41
2022
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
22 / 2401
213,6576
% 84,28
287,7397
% 41,23
2021
Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
21 / 2100
203,5365
% 86,85
286,3549
% 31,91
2021
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
18 / 1794
231,6542
% 62,98
303,0643
% 26,17
2019
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
11 / 1237
% 42,08
% 15,35
Öğretim Süresi :
4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Yok
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.