Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri

Yıl Alan
Dil
Kontenjan İl Sırası
Ülke Sırası
Taban Puan
Yüzdelik Dilim
Tavan Puan
Yüzdelik Dilim
2025 Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
30 20 / 1898 220,3346
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 229.1797 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 220.3346 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve tüm kontenjan doldu.
2025 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
30 19 / 1723 245,2863
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 247.124 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 266.529 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan 245.2863 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024 Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
22 / 2252 238,7735
% 65,80

% 32,36
2024 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
18 / 2078 253,4570
% 57,69

% 28,98
2023 Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
30 24 / 2341 223,6030
% 74,38
2023 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
30 23 / 2151 242,8020
% 63,13
2022 Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
24 / 2560 194,5141
% 94,71
276,2467
% 46,41
2022 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
22 / 2401 213,6576
% 84,28
287,7397
% 41,23
2021 Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
21 / 2100 203,5365
% 86,85
286,3549
% 31,91
2021 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı (Sınavlı)
İngilizce
18 / 1794 231,6542
% 62,98
303,0643
% 26,17
2019 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
11 / 1237
% 42,08

% 15,35
Öğretim Süresi : 4 yıl Kız Pansiyonu : Yok
Öğretim Şekli : Kız/Erkek Erkek Pansiyonu : Yok

* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.