İstanbul Teknik Üniversitesi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri

Yıl Alan
Dil
Kontenjan İl Sırası
Ülke Sırası
Taban Puan
Yüzdelik Dilim
Tavan Puan
Yüzdelik Dilim
2025 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce (Hazırlık)
30 103 / 391 426,4229
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 427.4733 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 429.8339 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan 426.4229 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2025 Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce (Hazırlık)
30 88 / 304 436,5058
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 437.7903 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan 436.5058 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 113 / 414 432,8680
% 7,20

% 2,45
2024 Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
84 / 262 448,4393
% 4,70

% 0,42
2023 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 77 / 285 457,0820
% 5,30
2023 Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
30 54 / 180 466,1130
% 3,64
2022 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
70 / 257 432,9278
% 4,87
446,1226
% 3,25
2022 Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
45 / 175 443,1820
% 3,60
457,4037
% 2,09
2021 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
72 / 306 398,9013
% 5,76
418,6194
% 3,45
2021 Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
53 / 203 412,5395
% 4,09
459,8925
% 0,71
2020 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
84 / 410
% 6,80

% 2,69
2020 Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
63 / 275
% 4,76

% 1,47
2019 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
112 / 611
% 11,98

% 2,47
2019 Denizcilik Alanı
İngilizce
117 / 659
% 13,71

% 5,52
2019 Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
89 / 442
% 8,23

% 1,26
Öğretim Süresi : Hazırlık + 4 yıl Kız Pansiyonu : Yok
Öğretim Şekli : Kız/Erkek Erkek Pansiyonu : Yok

* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.