Hatay - İskenderun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
43 / 2463
176,8107
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 242.3252 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 176.8107 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve tüm kontenjan doldu.
2025
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
26 / 1539
284,7027
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 284.7027 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 306.7107 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 333.1492 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 / 1764
286,6108
% 43,25
% 23,16
2024
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
23 / 1493
323,6444
% 31,32
% 17,98
2023
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
27 / 1797
279,1930
% 46,88
2023
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
21 / 1539
313,5590
% 35,44
2022
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
27 / 1718
271,6835
% 48,59
378,6775
% 13,95
2022
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
21 / 1420
302,5462
% 35,29
364,0135
% 17,10
2021
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
27 / 1730
236,1120
% 59,42
277,2196
% 35,56
2021
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
23 / 1434
263,5399
% 41,92
347,4669
% 14,74
2020
Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
27 / 1950
% 66,08
% 14,35
2020
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
24 / 1773
% 53,54
% 15,44
2019
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
18 / 1163
% 37,65
% 15,16
Öğretim Süresi :
4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Yok
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.