İstanbul - İnönü Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri

Yıl Alan
Dil
Kontenjan İl Sırası
Ülke Sırası
Taban Puan
Yüzdelik Dilim
Tavan Puan
Yüzdelik Dilim
2025 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 318 / 1676 254,8769
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 254.8769 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 342.6372 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan 280.9532 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2025 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 294 / 1533 285,6987
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 285.6987 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 355.7174 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan 290.1596 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 341 / 1696 293,7444
% 40,69

% 27,15
2024 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
321 / 1569 312,2564
% 34,67

% 16,20
2023 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 305 / 1691 291,4360
% 42,48
2023 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 292 / 1568 308,3760
% 37,01
2022 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
308 / 1637 278,6202
% 45,29
348,5932
% 20,83
2022 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
277 / 1459 297,4717
% 37,23
374,3569
% 14,84
2021 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
283 / 1520 254,0460
% 47,18
326,9356
% 19,49
2021 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
266 / 1424 264,4997
% 41,42
323,0737
% 20,47
2020 Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
255 / 1336
% 34,19

% 9,54
2020 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
231 / 1247
% 30,91

% 8,27
2019 Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
221 / 1275
% 44,53

% 27,59
2019 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
193 / 1109
% 35,10

% 23,28
Öğretim Süresi : 4 yıl Kız Pansiyonu : Yok
Öğretim Şekli : Kız/Erkek Erkek Pansiyonu : Yok

* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.