Diyarbakır Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri

Yıl Alan
Dil
Kontenjan İl Sırası
Ülke Sırası
Taban Puan
Yüzdelik Dilim
Tavan Puan
Yüzdelik Dilim
2025 İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 47 / 2953 151,0791
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 152.6419 oldu ve 12 kontenjan boş kaldı.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 151.0791 oldu. 9 kontenjan boş kaldı.
2. nakil tercihleri öncesinde 9 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 193.9429 oldu ve 10 kontenjan boş kaldı.
2025 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 38 / 2424 178,9257
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 197.3836 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 178.9257 oldu. 1 kontenjan boş kaldı.
2. nakil tercihleri öncesinde 2 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 206.1088 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024 İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
46 / 2957 169,2922
% 99,44

% 44,94
2024 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
36 / 2357 229,8862
% 71,31

% 14,83
2023 İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 47 / 2870 174,8450
% 98,45
2023 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 42 / 2667 195,1540
% 91,98
2022 İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
45 / 2557 194,9265
% 94,55
281,7918
% 43,84
2022 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
38 / 2196 234,1933
% 70,22
330,2784
% 25,89
2021 İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
42 / 2283 180,2521
% 97,79
247,5665
% 51,24
2021 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
34 / 2060 208,7361
% 82,78
288,1307
% 31,25
2020 İnşaat Teknolojisi Alanı
30 / 1913
% 62,46

% 18,90
2020 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
29 / 1897
% 61,51

% 15,18
2019 İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
27 / 1573
% 66,60

% 19,90
2019 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
25 / 1454
% 56,13

% 23,78
Öğretim Süresi : 4 yıl Kız Pansiyonu : Yok
Öğretim Şekli : Kız/Erkek Erkek Pansiyonu : Yok

* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.