Diyarbakır Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
47 / 2953
151,0791
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 152.6419 oldu ve 12 kontenjan boş kaldı. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 151.0791 oldu. 9 kontenjan boş kaldı. 2. nakil tercihleri öncesinde 9 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 193.9429 oldu ve 10 kontenjan boş kaldı.
2025
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
38 / 2424
178,9257
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 197.3836 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 178.9257 oldu. 1 kontenjan boş kaldı. 2. nakil tercihleri öncesinde 2 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 206.1088 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024
İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
46 / 2957
169,2922
% 99,44
% 44,94
2024
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
36 / 2357
229,8862
% 71,31
% 14,83
2023
İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
47 / 2870
174,8450
% 98,45
2023
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
42 / 2667
195,1540
% 91,98
2022
İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
45 / 2557
194,9265
% 94,55
281,7918
% 43,84
2022
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
38 / 2196
234,1933
% 70,22
330,2784
% 25,89
2021
İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
42 / 2283
180,2521
% 97,79
247,5665
% 51,24
2021
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
34 / 2060
208,7361
% 82,78
288,1307
% 31,25
2020
İnşaat Teknolojisi Alanı
30 / 1913
% 62,46
% 18,90
2020
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
29 / 1897
% 61,51
% 15,18
2019
İnşaat Teknolojisi Alanı
İngilizce
27 / 1573
% 66,60
% 19,90
2019
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
25 / 1454
% 56,13
% 23,78
Öğretim Süresi :
4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Yok
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.