Tokat - Cumhuriyet Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
Kimya Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
17 / 2098
200,5946
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 215.6212 oldu ve 28 kontenjan boş kaldı. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 200.5946 oldu. 27 kontenjan boş kaldı. 2. nakil tercihleri öncesinde 27 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve 27 kontenjan boş kaldı.
2025
Harita-Tapu-Kadastro Alanı
İngilizce
30
24 / 2659
167,0883
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 167.0883 oldu ve 15 kontenjan boş kaldı. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi. 17 kontenjan boş kaldı. 2. nakil tercihleri öncesinde 18 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 234.2804 oldu ve 17 kontenjan boş kaldı.
2024
Kimya Teknolojisi Alanı
İngilizce
21 / 2664
200,0579
% 90,70
% 73,50
2024
Harita-Tapu-Kadastro Alanı
İngilizce
20 / 2647
201,5298
% 89,86
% 32,29
2023
Kimya Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
22 / 2636
198,2280
% 90,38
2023
Harita-Tapu-Kadastro Alanı
İngilizce
30
24 / 2649
196,8100
% 91,14
2022
Kimya Teknolojisi Alanı
İngilizce
22 / 2275
227,6471
% 74,66
352,4028
% 19,87
2022
Harita-Tapu-Kadastro Alanı
İngilizce
21 / 2093
242,0521
% 65,11
357,7069
% 18,58
2021
Kimya Teknolojisi Alanı
İngilizce
20 / 1944
218,8927
% 74,02
349,9251
% 14,20
2021
Harita-Tapu-Kadastro Alanı
İngilizce
19 / 1819
229,8003
% 64,52
323,0255
% 20,48
2020
Kimya Teknolojisi Alanı
İngilizce
16 / 1619
% 46,74
% 17,57
2020
Harita-Tapu-Kadastro Alanı
İngilizce
14 / 1469
% 39,99
% 18,04
2019
Harita-Tapu-Kadastro Alanı
İngilizce
10 / 1194
% 39,99
% 10,63
Öğretim Süresi :
4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Var (22)
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.