İzmir - Bornova Mazhar Zorlu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
Plastik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
105 / 2382
181,5571
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 186.069 oldu ve 2 kontenjan boş kaldı. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 220.8655 oldu. 4 kontenjan boş kaldı. 2. nakil tercihleri öncesinde 5 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 181.5571 oldu ve 1 kontenjan boş kaldı.
2025
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
30
49 / 1173
341,5806
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 347.8173 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri öncesinde 2 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 341.5806 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024
Plastik Teknolojisi Alanı
İngilizce
96 / 2382
227,6175
% 72,80
% 11,80
2024
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
49 / 1256
354,9068
% 23,10
% 7,99
2023
Plastik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
108 / 2532
206,2760
% 85,61
2023
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
30
52 / 1321
344,4450
% 27,05
2022
Plastik Teknolojisi Alanı
İngilizce
111 / 2674
178,7331
% 98,70
303,5276
% 34,91
2022
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
43 / 1277
319,9552
% 29,15
406,5784
% 8,81
2021
Plastik Teknolojisi Alanı
İngilizce
88 / 2249
184,7845
% 96,61
293,6006
% 29,32
2021
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
45 / 1209
290,6084
% 30,37
380,1806
% 8,59
2020
Plastik Teknolojisi Alanı
77 / 1871
% 60,10
% 26,31
2020
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
40 / 1079
% 24,19
% 10,19
2019
Plastik Teknolojisi Alanı
İngilizce
65 / 1535
% 62,68
% 25,23
2019
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
35 / 904
% 22,96
% 10,07
Öğretim Süresi :
4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Yok
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.