İstanbul - Beyoğlu Anadolu İmam Hatip Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
Hafızlık Projesi Alanı
Arapça (Hazırlık)
30
286 / 1472
295,8064
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 337.3081 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 387.7618 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 295.8064 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2025
Fen ve Sosyal Bilimler
İngilizce (Hazırlık)
30
39 / 110
461,7503
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 461.7503 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve tüm kontenjan doldu.
2025
Fen ve Sosyal Bilimler
Arapça (Hazırlık)
30
65 / 198
449,2841
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 452.2277 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 453.4874 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 449.2841 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024
Fen ve Sosyal Bilimler
İngilizce
30
61 / 161
459,1805
% 3,16
% 0,18
2024
Fen ve Sosyal Bilimler
Arapça
30
75 / 221
452,9416
% 4,02
% 0,01
2023
Hafızlık Projesi Alanı
Arapça
30
207 / 1058
377,9340
% 19,56
2023
Fen ve Sosyal Bilimler
Arapça
60
65 / 243
460,9400
% 4,56
2022
Hafızlık Projesi Alanı (İlahiyat Odaklı Program)
Arapça
204 / 1031
348,8571
% 20,75
446,1552
% 3,25
2022
Fen ve Sosyal Bilimler
Arapça
34 / 123
449,7866
% 2,84
477,9459
% 0,55
2021
Hafızlık Projesi Alanı
Arapça
176 / 842
336,0973
% 17,27
454,6001
% 0,92
2021
Fen ve Sosyal Bilimler
Arapça
50 / 189
414,4349
% 3,88
483,0938
% 0,12
2020
Fen ve Sosyal Bilimler
Arapça
44 / 196
% 3,58
% 0,81
2019
Fen ve Sosyal Bilimler
Arapça
34 / 150
% 3,27
% 0,11
Öğretim Süresi :
Hazırlık + 4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Erkek
Erkek Pansiyonu :
Var (20)
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.