İstanbul - Avcılar Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri

Yıl Alan
Dil
Kontenjan İl Sırası
Ülke Sırası
Taban Puan
Yüzdelik Dilim
Tavan Puan
Yüzdelik Dilim
2025 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 327 / 1712 246,5465
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 270.4043 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 246.5465 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan 257.9291 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2025 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 303 / 1590 273,3176
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 292.7839 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 302.063 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan 273.3176 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 336 / 1682 296,4689
% 39,75

% 17,09
2024 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
316 / 1546 314,7804
% 33,91

% 22,53
2023 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 306 / 1692 291,3450
% 42,52
2023 ElektrikElektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 294 / 1581 306,8490
% 37,49
2022 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
278 / 1465 296,3570
% 37,67
355,0216
% 19,24
2022 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
272 / 1438 300,7544
% 35,97
345,5959
% 21,61
2021 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
270 / 1461 259,8781
% 43,86
373,9401
% 9,64
2021 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
262 / 1391 268,6406
% 39,38
312,5768
% 23,32
2020 Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
249 / 1321
% 33,74

% 17,61
2020 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
216 / 1146
% 27,14

% 15,32
2019 Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
205 / 1173
% 38,54

% 10,47
2019 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
194 / 1112
% 35,19

% 20,96
Öğretim Süresi : 4 yıl Kız Pansiyonu : Yok
Öğretim Şekli : Kız/Erkek Erkek Pansiyonu : Yok

* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.