Ankara - ASELSAN Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce (Hazırlık)
48
12 / 110
465,5230
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 465.9427 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 465.523 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2025
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce (Hazırlık)
48
11 / 86
470,2058
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 470.5631 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 470.2058 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri öncesinde 1 boş kontenjan oluştu.
2024
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
48
12 / 114
464,9694
% 2,38
% 1,03
2024
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
10 / 78
470,6839
% 1,73
% 0,29
2023
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
48
12 / 122
471,2620
% 2,82
2023
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
48
10 / 81
475,3980
% 2,05
2022
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
15 / 201
439,8989
% 3,99
455,3775
% 2,28
2022
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
9 / 108
451,4563
% 2,67
480,2810
% 0,44
2021
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
19 / 265
404,1232
% 5,08
429,8543
% 2,42
2021
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
13 / 182
415,1133
% 3,81
464,3223
% 0,55
2020
Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
21 / 356
% 6,06
% 2,29
2020
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
14 / 267
% 4,60
% 0,33
2019
Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
31 / 525
% 9,75
% 2,09
2019
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
28 / 433
% 8,08
% 0,46
Öğretim Süresi :
Hazırlık + 4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Yok
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.