Adıyaman Mimar Sinan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri

Yıl Alan
Dil
Kontenjan İl Sırası
Ülke Sırası
Taban Puan
Yüzdelik Dilim
Tavan Puan
Yüzdelik Dilim
2025 Yenilenebilir Enerji Teknolojileri Alanı
İngilizce
30 20 / 2756 162,2908
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 162.2908 oldu ve 7 kontenjan boş kaldı.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 178.5164 oldu. 5 kontenjan boş kaldı.
2. nakil tercihleri öncesinde 5 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 187.3042 oldu ve 2 kontenjan boş kaldı.
2025 Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 16 / 2085 201,6558
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 201.6558 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 273.3029 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve tüm kontenjan doldu.
2024 Yenilenebilir Enerji Teknolojileri Alanı
İngilizce
16 / 2510 214,7506
% 81,41

% 42,95
2024 Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanı
İngilizce
14 / 2313 233,4695
% 69,03

% 21,64
2023 Yenilenebilir Enerji Teknolojileri Alanı
İngilizce
30 17 / 2765 185,5180
% 95,95
2023 Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 14 / 2513 208,4960
% 84,19
2022 Yenilenebilir Enerji Teknolojileri Alanı
İngilizce
19 / 2734 161,9611
% 99,84
307,0531
% 33,61
2022 Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanı
İngilizce
14 / 2428 210,1046
% 86,59
292,7758
% 39,11
2021 Yenilenebilir Enerji Teknolojileri Alanı
İngilizce
13 / 2271 181,6876
% 97,45
276,2688
% 35,95
2021 Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanı
İngilizce
14 / 2314 173,7543
% 98,89
263,3898
% 42,00
2020 Yenilenebilir Enerji Teknolojileri Alanı
İngilizce
9 / 1816
% 55,99

% 14,75
2020 Motorlu Araçlar Teknolojisi Alanı
İngilizce
11 / 1987
% 70,32

% 26,16
2019 Yenilenebilir Enerji Teknolojileri Alanı
İngilizce
8 / 1290
% 45,44

% 14,36
Öğretim Süresi : 4 yıl Kız Pansiyonu : Yok
Öğretim Şekli : Kız/Erkek Erkek Pansiyonu : Yok

* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.